Header1.png Header publiek.png IMG_5180 (2).JPG

Trainingsschema zaalhockey 2017-2018

20-11-2017

Beste HOCO leden,

Hierbij treffen jullie het schema van de zaalhockeytrainingen 2017-2018 aan. De uren die we hiervoor bij gemeente hebben kunnen huren, zijn zeer beperkt waardoor het zoals elk jaar een hele puzzel is geweest.

Het is gelukkig wel gelukt om iedereen te kunnen laten trainen, maar sommige trainingen zullen niet langer zijn dan 45 minuten. Zorg dus ervoor dat je op tijd begint en echt gebruik maakt van de tijd die je hebt.

De trainingen beginnen maandag 27 november en eindigen 23 februari (of eerder als je team al klaar is met zaalhockeycompetitie spelen).

Ruilen van trainingstijden is niet mogelijk en andere trainingstijden zijn er helaas niet. Wel hebben we een andere mogelijkheid voor jullie. Omdat de KNHB met speelblokken werkt, zijn er weekenden dat je niet hoeft te zaalhockeyen. Deze weekenden kunnen teams gebruiken om alsnog een extra training te organiseren of een oefenwedstrijd te spelen. Elke team zal dit zelf moeten regelen en kan dat aanvragen via de zaalcommissie ([email protected]). Uiteraard zijn we ook hier weer afhankelijk van de beperkte beschikbaarheid van zaalcapaciteit bij de gemeente.

We hopen zo dat iedereen alsnog genoeg zaalhockey kan spelen. We wensen jullie veel succes, maar nog belangrijker: veel plezier deze winter.

Voor vragen kunnen jullie terecht bij de zaalcommissie.

Namens de Technische commissie

Sjoerd Lobach