Header1.png IMG_5180 (2).JPG Header publiek.png

HealthCity Oisterwijk nieuwe sponsor

23-10-2017
Wij zijn blij en trots jullie te kunnen melden dat HealthCity sponsor is geworden van MHC HOCO.
HealthCity is een sportschool die naast de nieuwste fitnessapparatuur en professionele Personal Trainers diverse wellnessfaciliteiten aanbiedt.
Ideaal om sport en ontspanning met elkaar te combineren. Daarnaast biedt HealthCity ook een breed scala aan groepslessen, zoals bijvoorbeeld bodypump, cycling, outdoor bootcamps en yoga.
HealthCity is een gezellige fitnessclub met een open ons kent ons sfeer.
De club is eenvoudig te bereiken en de fitnessclub heeft zijn eigen parkeerterrein. Als lid kun je onbeperkt fitnessen, groepslessen volgen en gratis gebruik maken van faciliteiten zoals zonnebank, sauna, kidsclub en drankjes in de sfeervolle lounge.
Met behulp van een personal trainer kun je bij Health City Oisterwijk je eigen doelen bereiken, afvallen, aan je conditie werken of trainen voor een marathon of triathlon.
Neem eens een kijkje op www.healthcity.nl/sportscholen/oisterwijk of ga eens langs bij HealthCity Oisterwijk aan de Moergestelseweg 36.