IMG_5180 (2).JPG Header publiek.png Header1.png

HOCO Grand X-Mas Party

5-10-2017
Hallo feestvarkens!

Hugh Hefner is niet meer. Niet leuk natuurlijk, maar wat de mensen toch het meeste bij blijft, is het dat feesten geen leeftijdsgrens kent. Hij was 91, wij pas 80 jaar. Dus we gaan ‘m eens goed raken!

Op 9 december om 1700 uur trappen we af om dat voornemen kracht bij te zetten. Niks Mid-Zomer Feesten dit jaar, maar de warmte en genegenheid van de Kerst. Geen ‘Club Tropicana’, maar het is ‘Rockin’ around the christmas tree’ geblazen. Op deze avond fêteren we onze gasten met een avond stijlvolle maar laagdrempelige gezelligheid. Eigenlijk gewoon wat je van ons gewend bent. DJ Ties-To achter The Wheels of Steel. Robbie Williams treedt op. ‘Tuurlijk’, hoor ik je denken. Jazeker! En niet die ge
arriveerde dikkop uit Engeland. Nee, de enige echte uit Tilburg.

En wat te denken van Danny Panadero, bekend in heel Torremelinos. Of Andy Marcelissen?! Dat wordt lachen. Gewoon een topavond. Om het spannend te houden organiseren we een loterij met fantastische prijzen en veilen onze eigen meesters spectaculaire stukken waarvan de opbrengst bedoeld is voor de ontwikkeling van onze prachtige club. Winter, maar toch warm. Bietje mid-zomers zeg maar. Heerlijk...

En dat wil je niet missen. Dat hóef je ook niet te missen want door een tafel te reserveren maak je deel uit van dit spektakel. Een tafel biedt ruimte aan 10 personen en kost 850,- exclusief BTW. En voor die 85,- per persoon ben je niet alleen getuige van al het genoemde entertainment. Nee! Eten en drinken is inclusief! Voldoende om met een rode neus van Rudolf huiswaarts te keren.
Dus, verzamel je met je vrienden en schrijf je in door een mail te sturen naar [email protected].

En indachtig Hugh. Please, be sassy not classy!? Kan altijd nog met kerst. Wacht niet te lang en schrijf je direct in. Vol = Vol!

See ya, at the THE GRAND XMAS PARTY 2017!