IMG_5180 (2).JPG Header1.png Header publiek.png

Wij zijn op zoek naar....

26-7-2017
Beste ouders van de minioren M.H.C. HOCO,

het afgelopen jaar hebben we van meerdere ouders het verzoek gehad of ze mee konden helpen met de trainingen van de minioren.
Omdat wij het afgelopen jaar voor het eerst hebben samengewerkt met de trainers coördinator Veri Dautzenberg hebben we daar toen nog geen gebruik van gemaakt.
We hebben zo alle trainingen meer gestandaardiseerd gekregen. Hierdoor werken de trainers van alle minioren teams wekelijks met nieuwe oefenstof aangereikt door Veri.

Komend jaar willen wij graag gebruik maken van ouders die het leuk vinden om op structurele basis mee te helpen met de minioren trainingen.
Door de groei van het aantal leden is het voor HOCO ook niet meer te doen om op alle vier de velden tegelijkertijd controle te houden op de trainingen.
Hierbij kunnen wij uw hulp dan ook gebruiken.

Wij zoeken voor het hockey seizoen 2017-2018:
1) Ouders die mee willen helpen met het begeleiden van de trainers van de minioren. Voor zowel de 3-tallen, 6-tallen en 8-tallen.
Dit gebeurt dan onder de leiding van de leden van de technische commissie, Veri Dautzenberg of Jan van Sambeek.
We zoeken ouders die het leuk vinden om te helpen bij het begeleiden van trainers.

2) Tevens gaan we vanaf dit jaar op vrijdag de mogelijkheid bieden aan meisjes spelend in de 6-tallen om een tweede training te krijgen. Dit gebeurt op individuele basis en niet in team verband. Het geldt voor die meiden die echt meer willen hockeyen en zich dan ook verbinden aan meerdere trainingen. Voor deze trainingen zoeken wij ouders met een duidelijk hockeyachtergrond die het leuk vinden om op vrijdag van 17:00-18:00 training te geven aan meiden die echt meer willen hockeyen. Dit vindt plaats onder leiding van Jan van Sambeek.

Indien u interesse hebt in één of beide mogelijkheden, kunt u zich melden bij de Technische Commissie via:  [email protected]
Wij kunnen u hulp zeer goede gebruiken!

Mede namens de miniorencommissie en technische commissie,

Veri Dautzeberg (trainerscoördinator)
Jan van Sambeek (minioren trainingszaken)
Ilse van Roesel (TC lid, minioren zaken)