IMG_5180 (2).JPG Header1.png Header publiek.png

Inleveren boekjes Grote Club Actie 2024

21-10-2024

Verkoop Grote Clubactie in volle gang
Wat is het mooi om te zien dat onze jeugdleden langs de deuren gaan en online loten aan het verkopen zijn voor de Grote Clubactie. De tussenstand is prachtig er is al meer dan € 5.000 opgehaald. Tot en met 27 oktober kunnen jullie langs de deuren om loten verkopen. Online kan dit nog tot en met 3 november.

Super verkopers
Sophie van de Wouw en Ted van de Wal hebben een superlot weten te verkopen. Klasse gedaan allebei en vertel aan je teamgenoten hoe jullie dit voor elkaar hebben gekregen :)

Online verkoop loten
Via de volgende link online een lot kunt kopen? https://lot.clubactie.nl/lot/mhc-hoco/438615
Op een hele makkelijke manier kun je deze link delen in je whatsapps (of in de whatsapp groepen van je ouders
), probeer het maar eens, het werkt echt heel makkelijk.

Daarnaast kun je gebruik maken van de onderstaande QR-code die ook in het verkoopboekje is opgenomen.

Ga met je camera op je mobiele telefoon over de QR-code en er verschijnt een melding. Klik op deze melding en de rest wijst vanzelf.

Inleveren
Ben je klaar met verkoop van loten lever dan vanwege de herfstvakantie tot en met 27 oktober je boekjes in op de volgende adressen:
Bas van Bommel, Rietstraat 2, Oisterwijk 06-30511627
Evelien Engelen, Pastoorspaadje 15 Moergestel, 06-52686116
Peter-Willem Burgmans,  Holleneind 10, Haaren 06-41428110

Van 28 oktober tot en met 3 november kun je boekjes inleveren bij je trainer, aan de bar of bij de wedstrijdtafel (alleen op 3 november).

Als je geen loten meer verkoopt, lever dan deze week je boekje in. Dan kunnen wij aan de slag met het invoeren van de loten.