IMG_5180 (2).JPG Header publiek.png Header1.png

Freeke Moes Erelid van HOCO!

12-10-2024

Heb jij wel eens een echte Olympische medaille vastgehouden? Of zelfs om je nek gehad? Meiden en jongens van HOCO en HvB konden dit meemaken!

Zaterdag 12 oktober werd onze 'eigen Olympische Freeke Moes' gehuldigd voor haar bijzondere prestaties in Parijs. In aanwezigheid van veel van onze (jongste) jeugd leden, het Gaaf team, ouders, gastteams, supporters en fans, sprak wethouder Dankers haar toe.

Omdat we vinden dat de bijzondere prestatie van Freeke een extra gouden randje verdient, heeft zij het erelidmaatschap van HOCO ontvangen. Tof dat  dit kon gebeuren onder toeziend oog van ons oudste ere-lid en zoveel anderen. De medaille mag dan wat kleiner zijn en wat minder zwaar dan de medaille van de Olympische Spelen, maar Freeke doet ook die voorlopig niet meer af!

Freeke zette tientallen handtekeningen en ze nam de tijd voor heel wat mooie kiekjes. Pannenkoeken, chocomel en de activiteiten carrousel van Kicks 'n Sticks maakten het feest compleet.

Wij hopen dat jullie net als Freeke en wij genoten hebben van deze dag. Het is zeker voor herhaling vatbaar en we kijken nu al uit naar het volgende grote hockey-event. Dank aan ieder voor de gezelligheid en aan alle vrijwilligers voor jullie hulp!

Bas, Niels, Peter-Willem, Evelien