Header publiek.png IMG_5180 (2).JPG Header1.png

PLAN JE BARDIENST IN anders wordt je na dit weekend zelf ingepland!

7-9-2024

Nog niet alle diensten voor het eerste half jaar zijn ingepland, dus na dit weekend worden diegene die zichzelf nog niet ingepland hebben willekeurig toegewezen aan een dienst

Het is een kleine taak (3 uur), van grote betekenis voor onze vereniging.

En je staat er niet alleen voor.

Hoe kan ik mijzelf inplannen? Inplannen voor de bardienst doe je zelf, via de HOCO-app.

-Je logt in met je eigen lidnummer (SR/O18)ofmet het jeugdlidnummer van jouw zoon/dochter.

-Selecteer 'Meer'

-Kies 'Plan uw dienst'.

Je komt dan in het overzicht met data, opties en het aantal plekken dat nog beschikbaar is. Maak een keuze voor 1 tijdslot. Als je het leuk vindt, mag je natuurlijk meer tijd selecteren.

Ik heb nog nooit achter de bar gestaan, kan ik dan een dienst draaien?

Jazeker dat kan! Je draait de bardienst meestal samen met andere ouders of (senioren-) leden en altijd onder leiding van een bar-verantwoordelijke die aanwezig zal zijn. Instructies krijg je ter plekke.

Is het draaien van bardienst verplicht?

Vanaf seizoen 23 - 24 is je bijdrage aan deze of andere taken binnen de club niet meer geheel vrijblijvend. We vertrouwen erop dat we ook op jou kunnen rekenen.

Vragen?

Heb je vragen over de bardiensten? Of over hoe je jezelf inplant? Wendt tot de barcommissie:[email protected]

Mede namens de barcommissie

Niels, Bas, Evelien, Peter-Willem