Header1.png IMG_5180 (2).JPG Header publiek.png

Een grote dank je wel aan alle vrijwilligers!

3-9-2024

Beste vrijwilligers,

Wat fantastisch dat jullie je hebben opgegeven om één of meerdere taken binnen onze club op te pakken! Jullie inzet als coach, teammanager, aanspreekpunt, of bij de administratieve ondersteuning, maakt een wereld van verschil voor HOCO, voor de teams en natuurlijk voor jullie kinderen. Jullie dragen niet alleen bij aan het succes van de club, maar helpen ook mee aan het creëren van een hechte en levendige gemeenschap. En als mooie bijkomstigheid leer je op deze manier nieuwe mensen kennen en bouw je samen aan de toekomst van HOCO.

Vrijwilligerswerk is de ruggengraat van onze vereniging, en door de taken goed te verdelen, blijft het leuk en behapbaar voor iedereen. Wil jij ook een steentje bijdragen? We kunnen altijd meer handen gebruiken! Samen zorgen we ervoor dat HOCO een club blijft waar iedereen zich thuis voelt.

Nogmaals, een welgemeend dankjewel aan iedereen die zich al heeft ingezet – jullie maken HOCO tot wat het is!