Header1.png IMG_5180 (2).JPG Header publiek.png

HOCO zwaait Freeke Moes uit met een ‘bon voyage’!

15-7-2024
Afgelopen zondag was het tijd om afscheid te nemen van het Nederlands Dames Hockey Elftal tijdens hun uitzwaaiwedstrijd voor vertrek naar de Olympische Spelen 2024 in Parijs.

In het stadion van HC Zwolle maakten de dames van Team NL zondagmiddag hun opwachting voor een vriendschappelijke wedstrijd tegen Japan. Samen met een jeugdlid van de club waar zij hun hockeycarrière ooit begonnen, betraden de speelsters het veld voor de line-up en het volkslied.
Voor Freeke Moes was dat MHC HOCO. Samen met haar talentvolle zus Guusje Moes, die nu schittert in Jong Oranje, legde ze op Sportlaantje in Oisterwijk de basis voor haar succes. Voor de jeugd van MHC HOCO vormen zij beiden een bron van inspiratie. En het is fijn dat zij in hun drukke schema af en toe tijd kunnen maken voor hun oude club, zoals afgelopen jaar toen wij onze watervelden feestelijk in gebruik namen.

"Freeke, namens heel MHC HOCO & de Heeren van Brabant: Veel succes in Parijs. We wensen jou en de rest van het team een onvergetelijke Olympiade toe. ‘Bon voyage et bonne chance!’ Wil jij Freeke en de andere hockey dames en heren ook volgen? Houd dan het Olympisch programma van 26 juli - 11 augustus a.s. in de gaten! Je vindt actuele informatie natuurlijk via onze website MHC HOCO en we houden je op de hoogte via deze app.