Header publiek.png IMG_5180 (2).JPG Header1.png

Club van 100

>>> Inschrijf formulier CLUB VAN 100 <<<

Zoals misschien al bekend, zijn we bij MHC HOCO druk bezig met het stapgewijs verbeteren van ons complex. Een enorm mooie stap voor de toekomst van onze vereniging. Het betekent immers meer ruimte voor extra leden en meer mogelijkheden tot groei op sportief gebied. De wedstrijden door onze 1e teams worden vaak in uitwedstrijden uitgevochten op een waterveld. In 2017 willen wij ook op een waterveld kunnen trainen en hierop een deel van onze thuiswedstrijden kunnen spelen. Het spelen op een waterveld zal de opleiding van onze volledige jeugd ten goede komen. En met de aanleg van een vierde veld kunnen we meer teams laten spelen en zal er ook meer getraind kunnen worden. Ook hierdoor kan het niveau op de club omhoog.

Maar het gaat natuurlijk niet alleen om prestatie. Bij HOCO moet het vooral gezellig zijn. Een club ván en vóór de leden. En dat kan met de aanleg van een vierde veld alleen nog maar gezelliger worden, want met meer leden geldt "Hoe meer zielen hoe meer vreugd”.

Voor de aanleg van het vierde veld hebben we echter geld nodig. Extra sponsoren zijn welkom, maar vaak zijn dit bedrijven. Met het initiatief van de "Club van 100” kunnen nu ook niet-bedrijven, en dus alle leden, een steentje bijdragen.

Wat is het idee?

Tijdens de ambassadeursavond in april ontstond het mooie idee om de "Club van 100” nieuw leven in te blazen. Heel eenvoudig: iedereen die eenmalig €100,- betaalt, zal één seizoen lang vermeld worden op het bord "Club van 100” dat reeds in het sportcafé hangt. 48 personen gingen u reeds voor tijdens het familietoernooi!

Hoe werkt het?

Als je ook lid wilt worden van de "Club van 100”, dan kun je het inschrijfformulier invullen. Dit is te downloaden via de HOCO website (Klik HIER) of liggen er lege formulieren in het sportcafé achter de bar. Op het inschrijfformulier geef je aan wat je op het bord vermeld wil hebben. Meerdere keren vermeld worden mag natuurlijk ook.

Een ingevuld formulier deponeer je in de daarvoor bestemde bus in het sportcafé of stuur je op naar MHC HOCO, Sportlaantje 10, te Oisterwijk.

Schakel broers, zussen, papa's, mama's, opa's, oma's, neven, nichten, vrienden en vriendinnen in en help HOCO met het werven van zoveel mogelijk leden voor de "Club van 100”. Je levert met het lidmaatschap een zeer nuttige en gewaardeerde bijdrage aan de toekomst van onze vereniging!

Namens de Sponsor Commissie