Header1.png Header publiek.png IMG_5180 (2).JPG

Zilveren Schoen & DDW

Zilverenschoen Toernooi (47ste editie 2023-2024)

Negen teams spelen voor een goed doel, dit jaar Het Sociaal huis Oisterwijk

Elke winter organiseert DDW het befaamde Zilveren Schoen toernooi. Jaarlijks halen we hiermee een mooi bedrag op voor een goed doel.

Voor het 47ste jaar organiseert HOCO/DDW het Zilveren Schoen hockey toernooi.

> Bekijk HIER de promo-film ter gelegenheid van de 40ste editie van de Zilveren Schoen <

Een winters hockeytoernooi speciaal voor hockeyers van net niet meer heel piepjong maar nog steeds beschikkend over "outstanding reflexen” en een jonge geest. Dit in combinatie met een vernieuwend concept en niet te vergeten een goed doel!

U bent culinair te gast bij DDW/ HOCO. Drankjes dient u wel zelf af te rekenen maar voor al het overige wordt gezorgd. U zult zich thuis voelen. De openhaard brandt, de keuken geurt en de drank wordt met plezier voor u geschonken. Niettemin draait het allemaal om het edele spelletje. Alleen bij ferme vorst gaat het niet door.

------------------------------------------------------------
DDW: Door de Week;

Een vrienden team van niet meer piepjonge hockeyers (maar wel jong van geest). Spelen elke week een vriendschappelijk pote hockey tegen een bevriend team uit de buurt. Fanatiek tijdens de wedstrijd, maar gezelligheid na de wedstrijd!
Als je je aan wil sluiten bij ons, mail dan naar [email protected]