Header publiek.png IMG_5180 (2).JPG Header1.png

MINISLOTDAG zaterdag 17 JUNI 2017

22-3-2017

MINISLOTDAG

Op zaterdag 17 juni 2017 zal dit jaar de Minislotdag plaats vinden. Tijdens de minislotdag gaan onze 3-, 6- en 8-tallen naar een van de organiserende clubs om samen het seizoen af te sluiten. Tijdens deze dag spelen ze een aantal hockey wedstrijdjes en zijn er andere leuke activiteiten op de club. Bij de organisatie wordt met ieder  team rekening gehouden.

Deelname aan de minislotdag hoort er echt bij! Een feestelijke afsluiting van het seizoen!

Vorig jaar is gebleken dat enkele scholen in deze periode een of meerdere studiedagen in plannen. Wij verzoeken u bij het plannen van uitjes rekening te houden met deze laatste speeldag van het seizoen. Het is voor de kinderen ieder jaar weer een feest om deel te nemen. De organisatie houdt rekening met aanwezigheid van alle kinderen.

Dus zet 17 juni alvast in de agenda’s, verdere informatie volgt!!

Zodra de thema’s bekend zijn geven wij deze aan jullie door. Dan kunnen jullie alvast bedenken hoe jullie als team verkleed willen gaan, hier zijn ook prijzen in te winnen!!