Header1.png IMG_5180 (2).JPG Header publiek.png

VAN DE MINIOREN COMMISSIE

22-2-2017
Deze lentecompetitie starten we met±

6 meisjes 8-tal
10 meisjes 6-tal
7 meisjes 3-tal
2 jongens 8-tal
2 jongens 6-tal
1 jongens 3-tal
en enkele trainingsteams voor nieuwe leden. Wat een mooi aantal om de competitie mee te mogen beginnen!

Proefles/instromen benjamins en trainingsleden Minioren

Op woensdag 8 maart om 17:00-18:00 uur vindt een laatste proefles plaats. De volgende proefles zal pas over enkele maanden plaatsvinden. Aanmeldingen voor de proefles kunnen tot uiterlijk 24 februari aanstaande worden verzonden aan [email protected].

Trainingsleden kunnen dit jaar voor het laatst instromen in een trainingsteam in de week van 6 maart. Indien de proefles bevalt worden zij de week erna verwacht in het betreffende trainingsteam.

Een volgende mogelijkheid om in te stromen is aan het begin van het nieuwe seizoen: september 2017.

Wedstrijden Lenteseizoen

De wedstrijddagen zijn bekend en ingevoerd op de HOCO site. Graag maken wij u er extra attent op dat de speeldag van zaterdag 6 mei (einde meivakantie) wellicht lastig gepland is. Wij verzoeken u tijdig te inventariseren of uw team voldoende speelsters heeft.

Minislotdag

Op zaterdag 17 juni zal dit jaar wederom de Minislotdag plaats vinden. Onze minioren (3, 6 en 8, tallen) worden verwacht om hieraan deel te nemen! Bij de organisatie wordt met uw team rekening gehouden.

Vorige jaar is gebleken dat diverse scholen in deze periode een of meerdere studiedagen in plannen. Wij verzoeken u bij het plannen van uitjes rekening te houden met deze laatste speeldag van het seizoen. Het is voor de kinderen ieder jaar weer een feest om deel te nemen.

Coachingsavond

Op maandag 6 maart om 20:30 uur zal er een informatie avond zijn voor coaches van een 3, 6 of 8 tallen team.

Tijdens deze avond kunt u uw vragen stellen, en zal er meer informatie gegeven worden over de club, het coachen en het komende lenteseizoen.

Wij verzoeken uw komst door te geven via [email protected]