Header1.png IMG_5180 (2).JPG Header publiek.png

Prijsuitreiking voor topverkopers HOCO Grote Club Actie

6-2-2017

Het Carnavalstoernooi op zondag 19 februari gaat helaas niet door, doordat er niet voldoende animo is om een toernooi te organiseren. Degene die zich hiervoor hebben ingeschreven hebben hiervan al berichtgeving ontvangen.

Als gevolg hiervan hebben wij besloten om de prijsuitreiking voor onze topverkopers van de grote clubactie ook te verplaatsen. We gaan onze toppers op 11 maart 16.00 uur in het zonnetje zetten.

Nieuwe datum     Zaterdag 11 maart 2017 om 16:00 uur

Locatie                  Sportcafé MHC HOCO
Wie                         verkopers van MHC HOCO die meer dan 20 loten hebben verkocht

Daarnaast geweldig nieuws over de prestatie van onze verkopers!
De clubactie heeft ons geïnformeerd hoe goed wij het dit jaar gedaan hebben:

- Wij zijn 115e van Nederland, op ruim 5500 deelnemende verenigingen. Kortom wij horen bij de beste 2 procent!
- Wij zijn in Oisterwijk de vereniging met de meest verkochte loten
- Er is ook nog wat breder gekeken naar de plaatsen om ons heen, namelijk: een aantal andere dorpen en plaatsen meegenomen: Berkel-Enschot, Goirle, Oisterwijk, Riel, Tilburg en Udenhout. Van alle verenigingen (71) die vanuit deze plaatsen meedoen zijn wij de nummer 4!

Kortom een prachtig resultaat!!

OPBRENGST 2017 MHC HOCO € 4.824,66

Wij zijn zo trots op jullie. Op dit moment zijn we aan het zoeken naar twee mooie goals voor op het 4e veld, een bijdrage vanuit de verkopers van de groteclubactie, geweldig! Als er geld over is, dan bewaren we dat voor ons doel voor komend jaar. Denken jullie mee? Insturen van je idee kan naar [email protected]  en [email protected].

Wij ontvangen graag jullie ideeën!!!

Commissie Grote Club Actie  MHC HOCO

Soraya Schilleman

Laura van Kempen-Cremers
Bas van Bommel (penningmeester MHC HOCO)