Header1.png IMG_5180 (2).JPG Header publiek.png

HOCO viert 80-jarig bestaan

18-10-2016
Zaterdag 8 oktober stond in het teken van de start van ons lustrumjaar.
HOCO bestaat 80 jaar. Het is ongelooflijk dat deze club juist nu zijn duizendste lid mocht verwelkomen. Diederik van Liempd was blij verrast met alle aandacht en de mooie cadeaus.

Ook was het een mooi moment om onze twee nieuwe sponsoren aan de leden voor te stellen. ABN AMRO is voor de komende twee jaar en uiteraard hopelijk voor heel lang onze nieuwe hoofdsponsor. Het Oisterwijkse HIT PROFIT is onze jeugd XXL-sponsor,
HIT PROFIT en ABNAMRO staan beiden prominent op alle jeugdshirts. Mede dankzij hun bijdrage zijn we als club in staat geweest om de gehele jeugd dit jaar in het nieuwste Adidas-shirt te steken. De uniforme uitstraling is iets waar we als HOCO trots op kunnen zijn.

Voor alle aanwezigen was er voor een lekkere 'HOCO 80 jaar-tompouce' gezorgd en een gaaf 'HOCO 80 jaar polsbandje' voor alle jeugdleden. Het clubhuis was helemaal aangekleed en straalde in zijn 80 jaar-outfit. De ijsjes vlogen over de toonbank en voor de ouders was er een rijdende barista, die de lekkerste variaties in koffie tevoorschijn toverde.

Al met al een prachtig begin van een jaar waarin we nog vele activiteiten ter gelegenheid van ons 80 jarig bestaan zullen organiseren.
Na het hijsen van de nieuwe HOCO 80 jaar-vlaggen was het een heerlijke hockeydag bij MHC HOCO.