IMG_5180 (2).JPG Header1.png Header publiek.png
Tijd: 19:45 - 21:00
Locatie: Clubhuis
Memo: Beste Hoco leden,
Jullie zijn uitgenodigd om je scheidsrechters cursus te doen. Let op, want vanaf de B leeftijd is het verplicht om deel te nemen aan dit examen! Als je in een C-team zit dan mag je deelnemen maar hoeft nog niet.
Jullie (of je ouders) krijgen een e-mail van KNHB, in deze mail staat hoe je moet inloggen om bij de online-trainingen te komen. Ga deze trainingen ook goed volgen, dit vergroot de kans om het examen te halen. Want het is geen makkelijk examen.
Op Dinsdag 2 april 19:45 - 21:00 vindt er in het clubhuis van HOCO een uitleg avond plaats. Op deze avond wordt er een presentatie gegeven met alle stof die je moet kennen voor het examen.
Het is verplicht (voor B-leeftijd en hoger) om die avond aanwezig te zijn bij de presentatie. (gaat boven je training!)
Informatie over het examen:
Het examen vindt online plaats op donderdag 5 april. Jullie krijgen een mail een dag van tevoren met daarin een link, die link brengt je naar het examen. Voor het examen heb je 40 minuten. Let op als je bent ingelogd gaan de 40 minuten in (er zit namelijk een tijdslot op). Jullie moeten in het begin van het examen je bondsnummer invullen. Die staat ook in de KNHB-uitnodigingsmail. De toets heeft rekening gehouden met dyslexie. Deze toets is voor iedereen toegankelijk en de gehele dag beschikbaar.
Mochten er nog vragen zijn over het examen kun je je vragen stellen tijdens de uitleg.
Wij wensen jullie alvast succes met het examen en zien jullie 2 april bij Hoco in de kantine.
Heb je nog andere vragen? Stuur dan een mail naar [email protected].
De arbitragecommissie.